poniedziałek, 4 lutego 2008

"INOMY" i "Bolid R5" kooperacja

Zacznę od tego, że zacznę od początku.

Z samego rana 1 lutego wyruszyliśmy na trasę Głogów - Zielona Góra.
O godzinie 12:00 miałem egzamin na prawo jazdy i niestety ja również jestem przykładem statystycznym, kt
óry nie zdał za pierwszym razem. W tym jest też dla mnie jeden duży plus... nie muszę umieszczać na blogu swoich nagich zdjęć...:]


Już jesteśmy pod ośrodkiem egzaminacyjnym i w burżuazyjny sposób pijemy poranną kawę.


Zaraz po nieudanym egzaminie pojechaliśmy do Kwatery Głównej INOMY, i stamtąd rozpoczęliśmy "marsz po złoto dla głupców"

Bolid R5 wpasował sie w infrastrukture miasta wprost idealnie:]

po drodze, jak to zwykle bywa napotykaliśmy dziwolągi:]


No i najważniejsze zdjęcie grupowe upamiętniające nasz plener... pierwszy plener, mam nadzieje ze pierwszy z wielu;].

A i bym zapomniał wynik naszego pleneru można zobaczyć na stronie PLENERy



uważam ten plener za udany początek czegoś fajnego:]

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

o! ! i fajnie :) ale przykładowy dziwoląg i tak jest najlepszy, wygięty taki :P

bolid R5 pisze...

dziwoląg jak dziwoląg ale żebyś ty widziała jak wyglądają zielonogórskie dziwolągi... to byś oszalała ze szczęścia:]