czwartek, 25 września 2008

Leczenie bolida

Ostatnio byłem trochę chory....a wcześniej zakupiłem w pewnym komisie w Zielonej Górze kilka części do BOLIDA... i przez to ze byłem chory naprawiłem R5 :]



ehh

bolid jest w końcu sprawny...

zostało zrobione:
  1. klakson
  2. wymieniona lampa
  3. wymieniony zderzak
  4. naprawa zamka szyby tylnej (w końcu sie do końca zamyka:])
zostało tylko jeszcze do zrobienia:
  1. Zaszpachlowanie ryzy powstałej poprzez użytkowanie mojego Brata
  2. Wymiana tulejek... z czym zwlekamy od początku posiadania BOLIDA
  3. Wymiana włącznika wycieraczek... bo niestety wycieraczki nie mają wszystkich "biegów"
  4. z czasem pewnie pojawią się nowe "niespodzianki":];]

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jaki ładny bolid...eh przyjedźcie ino do nas tym cudem! tak na marginesie jesteśmy w mieście gdzie bolid rządzi-co drugi samochód na parkingu to r5- patrzymy na nie sentymentalnie:)

Anonimowy pisze...

....jestes uchwytny na skejpi? daj znac jak sie mozna z wami skontaktowac

Przedszkole Publiczne nr 9 pisze...

Brawo Tadeusz nie wiedziałam, że potrafisz naprawić tego staruszka.
Pozdrowienia dla całej bolidowskiej ekipy.

Jenny pisze...

BOLID naprawdę świetnie wygląda ale czego się można spodziewać po artystach ;-)
a tak poaz tym to świetna fotka na wejście

bolid R5 pisze...

ciesze się że się podoba:]