poniedziałek, 15 grudnia 2008

szybko i na temat

była sobota... no właśnie była!!

zaczęliśmy przygotowania do zdjęć... najpierw długa rozmowa z modelka i przy okazji szukanie terenów i pleneru


potem odwiedziny u chorego Abiego (psa Natalki i Bodzia... nieszczęśliwie potrąconego przez jakiegoś wariata)

a później do Kamili Sz. a tam oczywiście... szybkie zapoznanie się z sytuacją (zapoznanie się z nowym stworzeniem zwanym Igorem i przyjenie spędzony czas do późna)



a w niedzielę...

Ania przystrajała pierniki:D...

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

dawać mi tu piernik ! może być mailem :P

Anonimowy pisze...

już się robi... poszło mailem i mam trochę teraz uwalony komputer okruszkami:D

Anonimowy pisze...

o kurde, to w takim razie dzięki za tak wielkie poświęcenie :P

Anonimowy pisze...

e-e ... sprawdziłam maila i nie ma żadnego piernika. Ja wiem, ja wiem, to wszystko przez Pocztę Polską, oni zawsze muszą coś pomieszać :D

Anonimowy pisze...

pozdrowieni dla Kamilki i Igorka i Tomaszka oczywiście całuśnie wyglądacie BIG BUZI :*:*:*:*:*:*:*::**:*:*:


Paula :)