niedziela, 24 maja 2009

~~24~~

Kolejny z cenionych przeze mnie filmów, zresztą ich lista nie jest wcale krótka. Mam zamiłowanie do takich niekomercyjnych, mało popularnych i zawsze jak je oglądam zastanawiam się właśnie dlaczego tak jest z tą ich popularnością? I prawie zawsze jest tak, że zauroczam się filmem przez jego muzykę. I zboczenie mam do tego by pewne momenty oglądać kilka razy. "Code 46".


Ten urywek może nie jest jednym z tych momentów, ale wybrałam go ze względu na pewne powiązanie z dzisiejszym dniem :)

Dzień jak ...co dzień?

Poprosiłam Tadeusza o zrobienie mi portretu...

Oto ja, po 24 latach egzystencji... szczerze - nic specjalnego :P



I pozwolę sobie pożyczyć zwyczaj jaki ma na swym blogu Lucy i zapuścić na dziś PIOSENKĘ DNIA. Piosenka właśnie z wyżej opisywanego filmu Code 46; udało mi się ją znaleźć tylko w takiej formie ale mimo wszystko miłego słuchania:



2 komentarze:

Lucy pisze...

Tim Robbins!
i wszystkiego dobrego jeszcze raz :)

Czołem :*

Anonimowy pisze...

A no ..:D Tim Robbins :D
Dziękuję