środa, 26 marca 2008

Manifest!!!!!!! Protest!!!!!! i co kto tylko chce

Już kolejny dzień te cholerne płatki spadają w dół... na przemian z ładną pogodą... a tu kur... co nadal zimno i pada i zimno i pada i znów zimno i znów pada... dzisiaj w paranoicznym stanie wyszedłem z pracy i wpadłem na pomysł żeby zabić wszystkie płatki śniegu.... >>hahahahahaha<< <--- paranoiczny śmiech. A tak poza tym, że śnieg pada i zimno jest to było by wszystko w porządku ale to kurcze już wiosna powinna być... Każdy kto ma tylko ochotę powiedzieć kategoryczne "NIE" dla śniegu na wiosnę zapraszam do wpisywania swojego nie w komentarzach... później prześlemy tą listę z komentarzami matce naturze i mam nadzieje ze ona coś z tym zrobi....
a jak nie to niech ja szlak jasny trafi :D :D


Jeśli spotkacie tego dziada którego widać na zdjęciach nasikajcie na niego aż się stanie żółty.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nie

Anonimowy pisze...

nie!!

Anonimowy pisze...

a ja lubie śnieżek i bałwanki lepić lubie i kulig na saneczkach , i w ogóle śnieżek jest ładny biały i błyszczący

bolid R5 pisze...

no kurcze a co to ma być za sianie fermentu w proteście?? ja też lobię śnieg i bałwanki itd... ale to nie ten czas i nie to miejsce... na śnieg w końcu jest koniec marca...a pamiętam te czasy jak o tej porze roku już w krótkim rękawie biegałem.

NIE\!! dla śniegu

Anonimowy pisze...

I kurwa NIE! NIE DLA SNIEGU! O!

Anonimowy pisze...

tak tak "nie" dla sniegu a u mnie nie ma sniegu przyjedzcie do mnie asia

soli pisze...

Wynaturzonym zimowym pomysłom mówimy twarde i zdecydowane raczej nie! ;)